miércoles, 9 de enero de 2008

NIRE GABONAK




Ba nik gabonetan oso ondo pasa dut zeren nire lagunak egon dira. gabon zaharran oso ondo pasa nuen izan zen nire gabonetako egun oberena. Lehenengo Borjaren etxean egon ginen an denbora asko pasa genuan gaeko laurak arte gero tabernara jeitzi ginen eta an txano hauek jantzi genituen. Argazkietan ateratzen garenok Virgi, Aritz, Borja eta nik. Tabernan egon ginen gaueko 6 eta erdiak arte oso engi pasa genuen. Gainera gindi tabernan dagoena ekarri zituen "kotilloneko" poltzak ikusi al duzuenez lehenengo argazkian or jarri genituen Virgi eta nik poltzan zeuden gauza guztiak. Gau orretan farre asko egin nuen.

7 comentarios:

Raquel Izaga dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Raquel Izaga dijo...

Oso argazki dibertigarria da. Oso guapa zaude argazkian, seguraski oso ondo pasa zenuen gabonetan.

Raquel.

motos tuning dijo...

se festak eeee?¿
jm

OpenMinded dijo...

Oso polita da.
Argazkiak ere bai.

andoni dijo...

jo ze gbonak ehhhhhh...
muxo andoni .com

janire dijo...

oso polita da zure bloga eta gauza asko dituzu.
oso ondo!!!!!!!!!!!!

Anónimo dijo...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Câmera Digital, I hope you enjoy. The address is http://camera-fotografica-digital.blogspot.com. A hug.