jueves, 24 de abril de 2008

loteria


LOTERIA

Loteria tokatu zait, 10.000.000 €, oso posik nago zeren beti erosten ditut dezimo asko loteria tokatzeko eta askenean tokatu zait.
Gogo asko nituen gauza asko egiteko eta gainera orain ez dut nire gurazoei dirua eskatu behar.
Gauza asko egingo nituzke zeren 10.000.000€-kin gauza asko egin al dira, baina bereziki hauek:
  1. Pobreentzat 20.000 € eman.
  2. Etxe handi bat eraiki barriobuston.
  3. Nire gurazoei ipoteka ordaindu.
  4. Niretzako gauza asko erosi batezere ordanagailuak, mobilak eta arropa asko.
  5. Nire aiton-amonei etxe berri bat erosi.
  6. Nire aitarnetzako traktor berri bat erosi.
Espero dut zuei loteria tokatu izana zeren danok sorte ona izan behar dugu.
Nik ezan dizuet zer egingo nuke 10.000.000€ eta zuek zer egingo zenukete?
Espero dut gauza asko bebai.


1 comentario:

Raquel Izaga dijo...

Gauza pilo pentsatuta dituzu, ni ere bai. Pasa zaitez nire blogetik bisita bat egitera... denbora baldin baduzu, noski.

Raquel Izaga.